Yakin, Panjenengan Saged Mujudake Dalan Alus Banyu Lancar Terus…

oleh -721 Dilihat
oleh
Foto : dok

” SEMANGAT Mas Arif Mbak Etik ! Kula percaya mbuh reka daya panjenengan, dalane mBlora dadi alus banyune lancar terus…”

LUAR biasa suara “gaduh” terkait wacana Pemkab Blora akan mencari hutangan untuk membangun jalan yang rusak. Hanya tampaknya, karena kekurang pahaman dengan permasalahan sehingga ada kesan rese’ ah kamu.  Dan hal itu yang membuat sosok Paiman, orang yang benar-benar idealis dan tidak pernah terlibat dalam politik praktis mengatakan hal serupa, bahwa “gaduh” komentar miring itu semakin melegetimasi sosok pemberi komentar itu rese’ .

‘’Wong isih wacana, penjajagan, urung mesthi utang, kabeh mau merga daya-daya ne kepengin nata dalan neng mBlora apik, kok wis dikomentari mblakrak-mblakrak. Kaya wong pinter dhewe sak ndonya, kaya wong jadhug dhewe,’’ tembunge Paiman.

‘’Alah ya ben Man, kabeh mau ya nduwe hak maido. Wong kudune pejabat ya tatag lan nganggep jenenge kritik, paido mono yen dirasakno pahit ncen, tapi malah iso dadi obat sing mujarab,’’ Gombloh nyaut.

Tetep ora trima, Paiman ngomong nek perkara Samarentah meh nggolek utangan nggo mbangun dalan ngono iku isih ning tataran wacana. Karo ndudohke WA ne Pak Sekda, dikandhakno menawa kabeh mau isih wacana. Acara sing digelar ning DPRD mung ngrungokke presentasi saka  Bank Jateng. Perkara isu sing berkembang jare Bank Jateng arep ngempakno bunga 8,5 persen per tahun Sekda uga muni yen kelarangen.

Malah Paiman uga nudhuhke Wa ne ko Bupati, sing intine Bupati dhewe ngomong menawa perkara utang  kanggo dandan dalan mono isih neng tataran penjajakan. Pemerintah arep njajagi akehkemungkinan, kaya to, njajagi karo PT SMI (BUMN sing nangani bidang pembangunan infrs trukttur).

‘’Lha yo wis ah ben. Ben ditutug-tutuge olehe rese’. Kabeh wong ndara wis iso mbiji, mbengok sing semune maido iku mau ndara nduwe maksud,’’ Gombloh tetep ngerem-ngerem pikire Paiman.

Dikandhakno, ana unen-unen, wong seneng ora kurang pengalem, wong sengit ora kurang penacat (seseorang yang sudah menyukai tidak akan kekurangan untuk memuji orang yang ia sukai, seorang yang tidak menyukai tidak akan kekurangan untuk mencaci orang yang tidak ia sukai)”.

Diomongi kaya ngono tetep ae Paiman ora mendho, kepara dawa-dawa olehe ngomong. Dheweke ngomong menawa ana pirang-purang sifate wong rese’ sing ngganggu uripe wong akeh. Kaya to, sing karepe menang dhewe menawa nduwe pendapat, sauntara iku ora gelem nampa peapate wong liya.

Termasuk wong sing pengin omong ae, kaya-kaya dheweke ngerti iko-iki nanging arang gelem takon, Pawongan sing wanine  ngomong ning mburi,  tanpa gelem ngomong langsung. Isinya mung elek-elek wong karo ngandhake ora senenge. ‘’Termasuk, nganggep awake sing paling temuwa lan berpengalaman di semua bidang. Padahal wong urung ngerti apa wae sing wis  dilakoni sak suwene iki. Ngono iiku jenenge sombong, sok hebat lan sok pinter,’’ rembuge Paiman semune wis gemreget.

Baca Juga :  PPJ diperoleh dari pembayaran Listrik Tepat Waktu

Semlenget

Alon akhire Gombloh ya mahami menawa Paiman “semlenget” karo dunia paido ning mBlora sing agek viral. Wong nyatane, berita sing ana ora kaya ngono. Berita sing bener, kebutuhan anggaran penanganan kerusakan infrastruktur jalan dan jembatan ning mBlora cukup dhuwur. Yaiku mencapai sekitar 70 persen atau membutuhkan anggaran sekitar Rp 3 triliun.

Menyikapi hal itu, Bupati Arief Rohman dan Wakil Bupati Tri Yuli Setyowati merespon sangat cepat. Respon itu diwujudkan dengan menggelar rapat koordinasi pinjaman daerah untuk modal pembangunan infrastruktur, Selasa (23/3/2021).

Rapat koordinasi dipimpin Wakil Bupati Tri Yulis Setyowati didampingi Ketua DPRD, Sekda, serta beberapa OPD terkait. Agendane paparan saka Bank Jateng sebagai salah satu calon pemberi pinjaman modal.

“Kita dengarkan paparan dari Kepala Divisi Korporasi Bank Jateng, Pramono. Paparan yang disampaikan akan kita pelajari bersama dan kita sampaikan ke Pak Bupati Arief Rohman,” kandhane  Mbak Etik, sapaan akrab Wakil Bupati Blora.

Pada dasarnya, tambah Mbak Etik, langkah mencari pinjaman daerah telah mendapatkan dukungan dari anggota dan Ketua DPRD. Terkait tahapannya seperti apa, akan ditempuh satu-satu agar pembangunan jalan di Kabupaten Blora bisa segera dilakukan.

Sekda Blora Komang Gede Irawadi mengatakan, sebelum mengambil pinjaman, pihaknya meminta Bappeda dan BPPKAD untuk mengkaji regulasi aturan hukumnya, tahapan dan penggunaan anggarannya.

“Kita juga perlu mengurus perizinan ke Kementerian Dalam Negeri terlebih dahulu, karena pinjaman yang akan diambil nanti masuk kategori pinjaman jangka menengah,” ujar Komang Gede Irawadi.

Sedangkan Kepala DPUPR Kabupaten Blora, Ir. Samgautama Karnajaya nyampekno, kondisi kerusakan jalan di Kabupaten Blora mencapai sekitar 70 persen. Pihaknya mendukung adanya opsi pinjaman, namun tahapannya harus dilakukan dengan teliti agar tidak terjadi kesalahan. Terkait berapa dana yang akan dipinjam Pemkab Blora, menurut Samgautama Karnajaya, akan dibahas lebih lanjut. Samgautama berharap, pada tahun 2022 sudah bisa dilakukan untuk peningkatan pembangunan jalan dan jembatan.

Sakdurunge, Gombloh mbacutke rembug, adoh sakurunge Pilkada mBlora, kahanan sing cukup memprihatinkan, yaiku, kondisi jalan di Blora yang masuk kategori rusak berat mencapai 350 Km. Jalan tersebut tersebar di sejumlah kecamatan di Blora. Dan untuk membangun jalan itu diperkirakan membutuhkan dana Rp 1,5 Triliun lebih.

Baca Juga :  Musoh Bumbung Kosong ?

Kepala Dinas Pekerjaan Umum dan Penataan Ruang (PUPR) Kabupaten Blora, Ir. Samgautama Karnajaya wektu itu membenarkan jika jalan di Blora yang rusak dalam kategori berat mencapai 350 Km. ”Jalan yang masuk kategori rusak berat ada sekitar 350 Km,” jelasnya.

Ditakoni apakah akan diperbaiki tahun 2020 ini atau tahun depan ? Dijelaskan, untuk perbaikan jalan yang rusak berat itu akan dilakukan secara bertahap. Dikemukakan, untuk membangun jalan yang rusak itu setiap kilometer membutuhkan dana Rp 5 Miliar sehingga jika jalan yang rusak 350 Km, dibutuhkan dana Rp 1,7 Triliun lebih.

Wektu kuwi, H. Arief Rohman sing isih njabat Wakil Bupati Blora ngandhakake, tidak ada jalan lain untuk mengatasi bobroknya infrastruktur di sejumlah tempat di Blora, disaat merebaknya virus Coronai, kecuali dengan menggerakan semua potensi yang ada, untuk berswadaya, gotong royong, mengatasi sementara kondisi yang ada.

Mungkasi rembug Gombloh ngandhani Paiman perkara nasehate Mbah  KH Maimun Zubair sing wis kapcak ing media, yaiku, ora kabeh wong pinter kuwi bener, ora kabeh wong bener kuwi pinter, akeh wong pinter ning ora bener, akeh wong bener senajan ora pinter.

Nanging tinimbang dadi wong pinter ning ora bener, luwih becik dadi wong bener senajan ora pinter. Ono sing luwih prayoga yoiku dadi wong pinter sing tansah tumindak bener. Minterno wong bener kuwi luwih gampang tinimbang mbenerake wong pinter, mbenerake wong pinter kuwi mbutuhke beninge ati, lan jembare dhodho.

Semangat Mas Arif Mbak Etik ! Kula percaya mbuh reka daya panjenengan, dalane mBlora dadi alus banyune lancar terus… *)

Tinggalkan Balasan

No More Posts Available.

No more pages to load.